کشکول مشتعل

دست نوشته های محسن الله وردی

کشکول مشتعل

دست نوشته های محسن الله وردی

گاهی اوقات برای نوشتن قلم توانش را از دست میدهد.
گاهی اوقات برای نوشتن باید سوخت باید مشتعل شد.
گاهی اوقات برای نوشتن ذهنی آرام میخواهد ویاذهنی که میخواهد آرام شود.
شاید نوشته ات همرنگ اشک هایت شود ویا شکل لبخندت را به خودش بگیرد.
گاهی اوقات نوشتن تنها یک دلیل میخواهد یک ورق وقلمی که دوستش دارم زیرا خدابه آن قسم خورده است.
پس نوشتن زیباست.
محسن الله وردی(مشتعل)


برای تماس به منوی تماس بامن مراجعه کنید.

آخرین مطالب
آخرین نظرات

اولین نوشته کشکول(نذر حضرت رقیه)

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۳ ق.ظ

سلام

ضمن خوش آمد گویی خدمت شما دوستان وبازدید کنندگان گرامی قبل نوشتن

چند نکته ای رو باید خدمت شما عرض کنم:(البته پاسخ به سوال رفقانیشخند)

اولا:دلیل باز کردن این وبلاگ اینه که حرف دل خودم ویا هر مطلبی که به مزاجم خوش میاد وبنویسم.

دوما:خیلی سوال شده که چرا من به حضرت رقیه(س)انقدر ارادت دارم.

همیشه گفتم وباز هم میگم اگه اون کراماتی رو که من از حضرت رقیه سلام الله علیه رو دیدم شما هم مشاهده میکردید به من حق میدادید.

تنها نکته ای که میتون بیان کنم:

زندگی مو من از حضرت رقیه(س) دارم

خدا کنه قسمت کنه تو راه خودش خرج کنم

ان شاالله

میخواستم که اولین نوشته رو برای حضرت رقیه(س)بنویسم ولی به نظرم میاد اون چیزی رو که میخواستم بنویسم رو تو چند خط بالاتر گفتم.

به امید اینکه...تَقَبَّل هذا القَلیل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۷
محسن الله وردی-مشتعل

حضرت رقیه(س)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی