کشکول مشتعل

دست نوشته های محسن الله وردی

کشکول مشتعل

دست نوشته های محسن الله وردی

گاهی اوقات برای نوشتن قلم توانش را از دست میدهد.
گاهی اوقات برای نوشتن باید سوخت باید مشتعل شد.
گاهی اوقات برای نوشتن ذهنی آرام میخواهد ویاذهنی که میخواهد آرام شود.
شاید نوشته ات همرنگ اشک هایت شود ویا شکل لبخندت را به خودش بگیرد.
گاهی اوقات نوشتن تنها یک دلیل میخواهد یک ورق وقلمی که دوستش دارم زیرا خدابه آن قسم خورده است.
پس نوشتن زیباست.
محسن الله وردی(مشتعل)


برای تماس به منوی تماس بامن مراجعه کنید.

آخرین مطالب
آخرین نظرات

التماس دعا

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ق.ظ

سلام

چند وقتی بود درد قلبم سراغم ونگرفته بود منم باخیال راحت داشتم زندگی میکردم

اماالان یه هفته ای هست که اومده سراغم امونمو بریده.

به این فکر میکردم که وقتی که ماانقدر سرگرم خودمون میشیم گاهی اوقات این دردا لازمه زندگیه که به خودمون بیایم مثل تلنگر میمونه.

ولی این درد من اسمش تلنگر نیست ولی باز خدارو شکر قلبی که داره میزنه به اذن خدا داره کارشو انجام میده.

این پست وبلاگ صرفا جهتی نداشت.

ولی از همه عزیزانی که خواسته یا ناخواسته به این وبلاگ سر میزنن واین پست ومیخونن التماس دعا دارم که به هر نحوی شده از این درد خلاص بشم

یاعلی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۷
محسن الله وردی-مشتعل

درد دل

نظرات  (۵)

آمدم
خواندم
دعا میکنم
دعایم کنید
پاسخ:
لطف کردید
چشم
قلبت شاد
قلبی صاف و سالم از خداوند برایت آرزومندم889
پاسخ:
ممنون
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۳ دختر احساس(نازنین)
سلام علیکم داداش گلم 
خدا قوت 
ان شا الله به حق فاطمه زهرا همه مریضا شفاعت پیدا کنن منم یکی از اونا هستم داداش ناراحت نباش منم مثل شما هستم این درد قلب امونمو بریده هر چی قرصامو هم میخورم فایده نداره اما بخدا خیلی دوس دارم زودت از این دنیا برم ارزومه اما خدا دوسم نداره و منو پیش خودش نمیبره .

من فقط دعای دستمه برام دعا میکنم داداش که هر چه زودتر خوب بشی 
موفق و سر بلند باشی 
التماس دعا 
یا علی 
پاسخ:
سلام آبجی
ان شاالله همه مریضا شفا پیدا کنن
ولی این حرف ونزن که میخوام بمیرم شیعه امیرالمومنین(ع)باید تموم توانشو برای مذهب بذاره بعد بمیره
بهتر بگم وقتی که منتظر شدیم تا صاحب ونبینیم به نظرم مرگمون بی ارزشه
البته من همیشه میگم:مامور قبض روح خدا گرد مامگرد
ما کربلا ندیده به تو جان نمیدهیم
پس چه بهتر مرگ با سعادت وسعادتی بالاتر از دیدن مهدی جان(عج)نیست
این دردو هم گفتم که خدا خودش هر چی دوست داره همون میشه فعلا که داره به اذن خدا کار میکنه
به نظرم دلیل این قلب درد کفاره گناهامون میتونه بشه یا امتحان خداست
الله اعلم
التماس دعا
یاعلی
خیلی متن خوبی جناب مشتعل
سلامت باشید
پاسخ:
ممنون
زنده باشید
سلام جناب مشتعل محترم
کسالت بر طرف شد ؟
انشالله سلامت باشید
با پست جدید منتظرتون هستم

پاسخ:
سلام آقاجواد گرامی
فعلا خدارو شکر زنده ام
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی