کشکول مشتعل

دست نوشته های محسن الله وردی

کشکول مشتعل

دست نوشته های محسن الله وردی

گاهی اوقات برای نوشتن قلم توانش را از دست میدهد.
گاهی اوقات برای نوشتن باید سوخت باید مشتعل شد.
گاهی اوقات برای نوشتن ذهنی آرام میخواهد ویاذهنی که میخواهد آرام شود.
شاید نوشته ات همرنگ اشک هایت شود ویا شکل لبخندت را به خودش بگیرد.
گاهی اوقات نوشتن تنها یک دلیل میخواهد یک ورق وقلمی که دوستش دارم زیرا خدابه آن قسم خورده است.
پس نوشتن زیباست.
محسن الله وردی(مشتعل)


برای تماس به منوی تماس بامن مراجعه کنید.

آخرین مطالب
آخرین نظرات

آخرای ماه مبارک

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۳۱ ق.ظ

همیشه میگم خدارو شکر که به ماه مبارک رسیدم

وخدارو شکر که شبهای قدر رو درک کردم

ولی چه سود که هنوز غافلم

از امام زمانم(عج)غافلم

از خودم...

هر تلنگری که میخورم بعد از مدتی فراموش میکنم

حقیقتا وقتی که تشنه میشم به خودم میگم که امام زمان(عج) فرموده اگه من وبه اندازه یه جرعه آب طلب میکردین ظهور میکردم.

امام زمان(عج)غیبنت نکرده این ما هستیم که غایب شدیم.

وگرنه امام(عج)همیشه هست این ما هستیم که باید به برسیم پس انقدر نگیم آقا بیا.

ماه مبارک داره تموم میشه ولی من هنوز آقارو ندیدم وخیلی خوب میدونم که مشکل از منه.

خدانکنه باعث طولانی شدن غیبت امام زمان(عج)من نشده باشم.

.

.

.

امامنا العفو...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۳
محسن الله وردی-مشتعل

درد دل

امام زمان(عج)

نظرات  (۳)

باد با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس


پاسخ:
زیبابود
ممنون
سلام جناب مشتعل بسیار زیبا بود
موفق باشید
پاسخ:
سلام
ممنون همچنین
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۰ خادم الشهدا1370

و چقدر سخت است که این عزیزترین عید

 

را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم

 

اللهم عجل لولیک الفرج . .

پاسخ:
حقیقتا همینطوره
به امید ظهور حضرت حجت(عج)
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی